10ο ΕΠΕΤΕΙΑΚΟΣ Καστόρειος Ορεινός Ημιμαραθώνιος Ταϋγέτου

Εκκίνηση                                480μ
Ανώτατο υψόμετρο         1.446μ   στο 15,2 χιλ
Κατώτατο                              374μ   στο 2,9 χιλ

• Εκκίνηση από την πλατεία Καστορείου υψόμ. 480μ.
Κινούμαστε βορειοδυτικά  προς την έξοδο  για το Γεωργίτσι.
• Πριν τη γέφυρα μπαίνουμε αριστερά προς τον Κάστορα ποταμό και σε 100 περίπου μέτρα στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας το μονοπάτι που κινείται παράλληλα με την κοίτη του ποταμού. (Σήμανση μωβ κύκλος)
• Μετά από 1.700 μέτρα αφού περάσουμε διαδοχικά τα δυο ξύλινα γεφυράκια του ποταμιού φθάνουμε στο Μαρμαρογέφυρο. Μπαίνουμε δεξιά και ακολουθούμε την άσφαλτο για 100 περίπου μέτρα  μέχρι την πρώτη φουρκέτα όπου στρίβουμε αριστερά στον νέο ασφαλτόδρομο (αγροτικός δρόμος προς Μάντρες)
• Μετά από 600 μέτρα,πριν το Άγιο Θανάση, στρίβουμε δεξιά προς το ρέμα.
• Περνάμε το τσιμεντένιο γεφύρι στο ρέμα και ανηφορίζουμε με κατεύθυνση δυτική. Μετά από 800 μέτρα περίπου αφήνουμε δεξιά μας το εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου και κατηφορίζουμε δεξιά όπου αφού περάσουμε διαδοχικά από παλιό νερόμυλο, νεροτριβή και ερείπια νερόμυλου,μετά από 1.300 μέτρα περίπου φθάνουμε στον πρώτο σταθμό στον Άγιο Μάμα.( 1 σταθμός, 5 χλμ. Υψόμ. 500 μ.)
• Διασχίζουμε διαγώνια την άσφαλτο για 30 μέτρα και μπαίνουμε αριστερά στον περιφερειακό δρόμο του χωριού. Τον ακολουθούμε για 700 περίπου μέτρα  και στην πινακίδα κατεύθυνσης κάνουμε αριστερά στο κυρίως μονοπάτι όπου μετά από 1 χλμ. Φθάνουμε  στην Τίκλα. (σήμανση πορτοκαλί κύκλος)
• Από την Τίκλα συνεχίζουμε για 1.800 μέτρα ανηφορικά στο μονοπάτι μέχρι τον επόμενο σταθμό στη θέση Λάτα. (2ος σταθμός) Υψόμ. 980μ.
• Ακολουθούμε αριστερά τον δασικό δρόμο για 500 μέτρα περίπου και στην πινακίδα κατεύθυνσης μπαίνουμε δεξιά στο μονοπάτι όπου μετά από 1.400 μέτρα περίπου φθάνουμε στο εκκλησάκι της Παναγίας στην Μπρουσάγκα.
• Ακολουθούμε το δρόμο για 250 μέτρα περίπου και κάνουμε αριστερά στο μονοπάτι το οποίο ακολουθούμε για 600 μέτρα και βγαίνουμε στο δασικό δρόμο Καστορείου-Λουσίνας.
• Στρίβουμε αριστερά ακολουθώντας το δρόμο για 750 μέτρα περίπου και κάνουμε αριστερά στη φουρκέτα. (3ος σταθμός)
• Σε 300 μέτρα περίπου περνάμε από δεξιά την βρύση της Λουσίνας και συνεχίζουμε για 400 περίπου μέτρα μέχρι το Σταυρούλη. Στο δασικό δρόμο κάνουμε δεξιά και μετά από 200 μέτρα συναντάμε το δρόμο Λουσίνας-Καλαμάτας, όπου στρίβουμε αριστερά. (σήμανση πορτοκαλί τρίγωνο).
• Μετά από 150 μέτρα περίπου πάνω στη στροφή μπαίνουμε αριστερά στην αντιπυρική ζώνη η οποία μετά από 600 περίπου μέτρα μεγάλης ανηφόρας συναντά πάλι το δρόμο Λουσίνας-Καλαμάτας τον οποίο ακολουθούμε δεξιά για 2 χιλιόμετρα μέχρι τον σταθμό του Αγίου Νικολάου (4ος σταθμός). Υψόμετρο 1.407 (14,9 χλμ)
• Στον ΄Αγιο Νικόλαο μπαίνουμε δεξιά στο μονοπάτι (σήμανση κίτρινο και μωβ τρίγωνο) και μετά από 800 περίπου μέτρα στρίβουμε δεξιά στην πινακίδα για Κούκου Ράχη ακολουθώντας το μωβ τρίγωνο. Μετά από 550 μέτρα συναντάμε δασικό δρόμο τον οποίο διασχίζουμε δεξιά διαγώνια για 15 μέτρα και ξαναμπαίνουμε αριστερά στο μονοπάτι.
• Μετά από 560 μέτρα περίπου συναντάμε δασικό δρόμο όπου στρίβουμε αριστερά και μετά από 70 μέτρα κάνουμε δεξιά στην αντιπυρική ζώνη στην οποία κινούμαστε προσεκτικά λόγω της μεγάλης κλίσης και της ολισθηρότητας του εδάφους για 1.400 μέτρα περίπου, όπου συναντάμε το δρόμο Καστορείου-Λουσίνας τον οποίο διασχίζουμε και κατεβαίνουμε στο σταθμό Λάτα.
• Από του Λάτα ακολουθούμε το ίδιο μονοπάτι (σήμανση πορτοκαλί κύκλος) που ανεβήκαμε μέχρι τον περιφερειακό του Καστορείου όπου κάνουμε δεξιά για να μας φέρει στην άσφαλτο λίγο πριν τον Άγιο Μάμα όπου κάνουμε αριστερά και μετά από 470 περίπου μέτρα φθάνουμε στον τερματισμό.